Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ ΕΝΑΣ ΑΣΒΕΣΤΟΣ ΦΑΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ ΕΝΑΣ ΑΣΒΕΣΤΟΣ ΦΑΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    Μετά τον αδόκητο θάνατο της ποιήτριας Κικής Δημουλά είμαστε όλοι εδώ στη Λίμνη πολύ λυπημένοι για δύο λόγους. Ο ένας γιατί μία Μεγάλη Ελληνίδα, μία Μεγάλη Ποιήτρια, ένας Φάρος Πολιτισμού έφυγε από κοντά μας και θα στερηθούμε τη γραφή της και τη σοφία της και ο δεύτερος γιατί η Κική Δημουλά αγαπούσε πολύ τη Λίμνη μια και ο άνδρας της ο Άθως Δημουλάς ήταν Λιμνιώτης.
     Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια είχα συνεργαστεί μαζί της στέλνοντάς της τα βιβλία μου αλλά και δεχόμουν τις συμβουλές της στις τηλεφωνικές μας συνομιλίες. 
     Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον περασμένο Αύγουστο όταν της απέστειλα το τελευταίο μου βιβλίο με τις "Λιμνιώτικες Ιστορίες" και την πήρα τηλέφωνο να μάθω αν το παρέλαβε της είπα ότι τόλμησα ο αθεόφοβος να κάνω και τον ποιητή γράφοντας μία μικρή συλλογή είκοσι ποιημάτων με τον τίτλο ¨ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ"και θα ήθελα να της το στείλω να μου πεί τη γνώμη της. Μου απάντησε καλά έκανες και τόλμησες και να θυμάσαι ότι έχει γίνει έγινε από τους τολμηρούς.
      Σαν ένα μικρό ταπεινό μνημόσυνο στη μνήμη της δημοσιεύω σήμερα δύο λιτές επιστολές που μου είχε αποστείλει το 2014 μέσα από τις οποίες φαίνεται η αγάπη της για τον τόπο μας.